PONIEDZIAŁEK 22.11.2021
„A ja mam psa” nauka piosenki.
Cele:
Kształtowanie poczucia rytmu
Kształtowanie ekspresji ruchowej
Kształtowanie wyobraźni muzycznej
Rozwijanie umiejętności manualnych
1. Dzień dobry Pszczółeczki. Na początek zabawa przy muzyce.
2. Jakim jestem zwierzęciem?
Dziecko staje w parze z rodzicem.
"Czary mary, czary marątka zamieniacie się w zwierzątka"
Dziecko naśladuje ruchy wybranego przez siebie zwierzęcia. Rodzic odgaduje kim było dziecko. Dziecko porusza się po pokoju krokiem charakterystycznym dla danego zwierzaka. Potem następuje zamiana ról.
3. Zabawa ruchowa "Koty". Zabawa z odciążeniem kręgosłupa.
Dziecko porusza się, jak kot na czterech łapach. Wyciąga grzbiet do góry, wyciaga łapki w przód, w tył, kładzie sie na plecach i macha łapkami.
4. Jak narysować psa? Wspólne rysowanie psa z rodzicem.
5. Nauka piosenki "A ja mam psa".
A ja mam psa
„Gdzie ta mała się podziała" woła tata
„Co ta mała zmalowała" mówi brat
Ciągle tylko taka mała taka mała
Krasnoludek okruszyna pchełka skrzat
A ja mam psa a ja mam psa
Przyniosłam go z podwórza
A ja mam psa małego psa
Dla niego jestem duża
Malutki jest i biedny jest
Bo wcale nie miał domu
Tatusiu spójrz ten pies już wie
Że duża chce mu pomóc
Bo ona ma małego psa
Przyniosła go z podwórza
Bo ona ma małego psa
I jest dla niego duża
„Przy tej dużej to nie zginę" myśli piesek
Duża wzięła mnie do domu dała jeść
I wykąpie mnie ta duża i uczesze
Z taką dużą to na świecie dobrze jest
Bo ona ma małego psa
Przyniosła go z podwórza
Bo ona ma małego psa
I jest dla niego duża
Pomogłam mu i on mi też
Troszeczkę w życiu pomógł
No kto tu jest no kto tu jest
Najmniejszy teraz w domu
Bo ona ma małego psa
Przyniosła go z podwórza
Bo ona ma małego psa
I jest dla niego duża
Dobrej zabawy i pięknego dnia